05 februari 2009

Jossans husbygge

Nu är Jossans legobygge äntligen klart och här är det fina resultatet!! Hon har haft jätte-kul medan hon har byggt detta, allt har hon gjort själv. Det är synd att det är så himla dyrt med lego, hade kunnat tänka mig att köpa det till henne oftare annars. Det är ju faktiskt en jätte-bra leksak, både kul och lite klurigt att följa instruktioner och så.

Men det fiffiga med just det här legot är, att det finns tre olika beskrivningar på tre olika hus så att hon kan bygga ytterligare två helt nya modeller av samma lego! 



11 kommentarer:

Kim sa...

Så smart! Jättefint hus!!

Anonym sa...

TACK kim. Jätte smart att göra fler en ett hus. I ett av husen finns det en hundkoja kolt va men ingen hund.jag bygde ut lite efter mamma fota det. jag bygde ut så att det blev en veranda på taket och en pool på bak sidan av huset.COOLT VA!!!!

Kim sa...

En hundkoja! Mycket coolt! Vilken byggare du är, låter väldigt fräckt! Har du ingen liten hund som kan få bo i hundkojan?

Anonym sa...

NEJ tyvärr. ingen hund på lagret. Har du nåoån? I så fall får jag låna den?

Anonym sa...

Förlåt jag mena någon.

Kim sa...

Hmm... jag har en liten zebra som heter Olle... inte i lego-format dock.

Anonym sa...

SYND! men har du en hund behöver inte vara lego?
det skulle vara JÄTTE BRA!!

Kim sa...

Nej, inte på lager tyvärr. Där finns bara zebror. :)

Jennica... sa...

Alltså, är hon inte för söt när hon kommenterar?! Jag är helt oskyldig, hon skriver och fixar allt själv!

Kim sa...

Världens sötaste. Mycket mysigt att sitta och skriva med Jossan! :)

Anonym sa...

Jag har en LEGO-hund som Jossan kan få. Det är den här: http://www.bricklink.com/catalogItemPic.asp?P=48812 i rödbrun färg. Det är samma hund som följer med i det här settet: http://shop.lego.com/ByTheme/Product.aspx?p=5612&cn=153&d=9

Du kan ju skicka adressen till mirandir2@hotmail.com om hon är intresserad.