25 februari 2009



Deltävling 3, Skellefteå

Jag har ju inte skrivit någonting alls om den tredje deltävlingen av Melodifestivalen, som gick av stapeln i Skellefteå i lördags. Anledningen till detta var att jag helt enkelt inte såg den.... Vi var bortbjudna på middag och Melodifestivalen stod inte på menyn! :)

Vinnare och direkt till Globen gick EMD och Molly Sandén.



För en mer utförlig recension av denna deltävling, kolla in min systers blogg här:
http://kimmansblogg.blogspot.com/2009/02/deltavling-3.html

På lördag är det dags för sista deltävlingen - och då är jag och syrran på plats!! :)

5 kommentarer:

Kim sa...

Ojoj, tjusig länk! =D

Jennica... sa...

Javisst är den! Du är så duktig på att skriva så det är väl bara bra att du får fler läsare! (av aaaalla mina läsare..... :) )

Kim sa...

Ja, du har ju faktiskt massvis, bara det att de är riktigt kassa på att kommentera!

Jennica... sa...

Jo, det är inte deras bästa egenskap! :) Men de har tyvärr blivit färre....ligger på ca 25 om dagen, jag var uppe i över 30 innan jul. Jag måste ha blivit mer ointressant! Det händer kanske för lite i mitt liv!!

Kim sa...

Hahaha, jag har skickat runt Jompisbilden, så nu ökar det säkert snart igen! :D