01 december 2008

Reflektioner från en julmarknad

Igår stod alltså jag och Nellie på julmarknad i Lund. Det var mysigt och det kom en del folk, men själva försäljningen gick väl sådär. Jag förväntade mig inte så mycket, har blivit lite härdad nu....men det är klart, med tanke på hur mycket folk där var så stod det inte riktigt i proportion till vad vi sålde för!

Men, när jag och Jens pratade på kvällen så kom vi fram till att man inte köper så mycket saker på en julmarknad. Och om man köper något så är det glögg för att man fryser! Vi hade tur på ett sätt eftersom vi stod inomhus, ute hade vi väl frusit ihjäl! Men eftersom vi stod på andra våningen så tror jag att många missade oss...det var fler människor utomhus. Men men, jag tyckte ändå det var kul och nu har jag gjort det för första gången, stått på marknad alltså! Och trots allt så sålde jag ju lite (5 par örhängen, 1 halsband och 2 armband). Det är bara att fortsätta kämpa på!

4 kommentarer:

Kim sa...

Det var väl bra tyckte jag! 44 centimeter för övrigt. :)

Jennica... sa...

Tack för det! :) Är det inklusive lås? Dvs, hela halsbandet.
Och tack för att ni kom - det var mysigt!

Kim sa...

Japp du sa att jag skulle mäta inkl lås.

Jennica... sa...

Bra! :)