03 december 2008

Flower Power

På fredag har vi julfest på jobbet och temat är "Flower Power"!

Vi brukar har väldigt roliga julfester och detta blir säkert inget undantag. Först tyckte jag att temat var jätte-skoj och att det skulle bli kul att hitta något att ta på sig. Men nu tycker jag inte det längre. Festen är på fredag, i dag är det onsdag......och jag har inget att ha på mig!!!

PANIK!!!!!

Jag behöver tips och idéer. Inte så mycket kanske vad för typ av kläder jag kan ha, för det vet jag. Men jag behöver tips på vart jag kan tänkas få tag på dem. Tyvärr är också min tid så himla knapp att jag inte hinner springa på stan direkt. Jag har varit tvungen att springa ut på mina lunchraster och det är ju klart att det blir lite begränsande.....

Men i morgon så har jag lunchen och kvällen till detta. Så om ni kommer på något ställe där ni kan tänka er att det finns typ hippie-kläder - så tas tips tacksam emot. Det gäller alltså Helsingborg, Lund, Malmö trakten.

TACK!!!

1 kommentar:

Kim sa...

Ingen lycka idag då med andra ord... ska fundera!