26 augusti 2008

Powerwalk!

Jag var faktiskt ute och gick idag när jag kom hem! Jag var sååå trött och jag kände sååå för att bara lägga mig i soffan - MEN det gjorde jag inte. På med träningskläder, iPoden i öronen och så iväg! Det var faktiskt jätte-skönt! Det var ju en underbar kväll, solen sken och det var nästan lite ljummet - härligt!!

Nu är jag trött i kroppen, men skönt trött. Och så är jag sömnig! :) Så det blir till att gå och lägga sig tidigt idag. Jossan drömmer så mycket på nätterna nu och kommer upp minst en gång varje natt, så det där med avbruten sömn börjar ta ut sin rätt. Lill-tjejen.... :)

I morgon åker jag iväg till Klitterbyn (konferensställe) med jobbet och stannar där till torsdag eftermiddag. Om ni skulle sakna mig....när det blir tyst i bloggen i två dagar....menar jag! :)

1 kommentar:

Kim sa...

Två dagar?! Men... vad ska vi läsa då under tiden?!