14 augusti 2008

I will survive!

Okej, jag kommer att överleva min första arbetsdag! Det är nu ungefär 1-1,5 timmar kvar tills jag får gå hem - och jag kommer att fixa det. Det var faktiskt tom rätt trevligt att träffa arbetskompisarna igen! Jag skrattade inte ihjäl mig över att ta mig igenom mailhögen eller att ringa en massa samtal, reda ut problem och så vidare. Men jag ska nog fixa det här. I morgon kommer det säkerligen kännas som om jag aldrig haft någon semester, man kommer snabbt in i det igen.

Ikväll är vi ensamma hemma jag och Jens. Lill-Joss är hos farmor och farfar och senare i eftermiddag så åker hon vidare till kusinerna, de hämtar henne direkt hos farmor och farfar. Hon har det super-bra, men det är klart att man saknar henne när hon inte är hemma. Nu har man liksom vant sig vid att ha den där lilla goa tjejen runt sig hela tiden!

Eller ensamma och ensamma, vi kommer säkert att ha "våra" snickare hos oss. Vi har ju påbörjat arbetet med bio-rummet! :)

Inga kommentarer: