13 augusti 2008

Myspys på rummet!


Åhh, vad skönt! Nu har jag och Lill-Jossen röjt på hennes rum, nu kan man gå in där igen utan att behöva hoppa och klättra för att ta sig in längre än 10 cm! :) Vi har plockat och fixat och allt ligger på sina platser. Jag har även dammsugat.....borde även damma, men det får vänta. Det är nog bland det allra tråkigaste jag vet - att damma!
Nu ska vi belöna oss själva med att äta pannkakor, de håller på att gräddas just nu! Samtidigt som jag står och gräddar pannkakor så hör jag Jossen som pysslar och leker på sitt rum samtidigt som hon nynnar och sjunger. Sååå mysigt!!!

I bakgrunden ser ni TV:n, men det är inte Disney kanalen som vanligt utan OS! Hon tycker det är jätte-kul att titta på OS och just nu är det simhopp (synkroniserat, parhopp eller vad det kallas), det är hon helt fascinerad av! :)

3 kommentarer:

Kim sa...

Ja, Joss är ju lika stor som kinesiskorna som tog OS-guld i synkhopp... ungefär iaf! 137 och 136 cm och 28 respektive 30 kilo. :)

Jag måste säga att det är ett fint tåg Joss har på bilden, är det ett tåg förresten? Lite klurigt att se eftersom man inte ser hela.

Jennica... sa...

Det är ju hästtransporter - ju!!! :)

Kim sa...

Ahaaa! Sorry!