11 juli 2008

Sex and the City

Åhhhhhh - vilken underbar film!!! Ville aldrig att den skulle ta slut!!!!
Jag var rädd att den blivit alldeles för hypad och att den aldrig skulle kunna vara lika bra som serien - men det var den!!

Och oj, vad jag grät....

Kärlek och vänskap....suck....så fint! :)

Efter filmen gick jag och Sara ut och drack Cosmopolitan och pratade om hur våra liv borde vara mer New York-style! :)

Det var en riktigt mysig kväll! Det borde vara fler sådana. Återigen konstaterade vi att vi gör sånt här alldeles för sällan, vi träffas överhuvudtaget alldeles för sällan. När man ser en film som SATC, som handlar så mycket om vänskap mellan tjejer så blir det lätt att man själv tänker på sina vänner, och hur mycket/sällan man träffar dem. Vill verkligen bli mycket bättre på att träffa mina vänner! Nu är det ju inte så att viljan saknas, det är bara den där gamla vanliga visan - tiden......

Och fina var vi! Sara hade bl a sina super-fina silverskor på sig och jag hade nya 'Soaked in Luxury' klänningen.


Mörk bild från Hamnkrogen, men det är Sara och jag och två Cosmopolitan! :)

'Soaked in Luxury' klänningen

Detalj från klänningen.


Till klänningen hade jag mina Whyred skor.

2 kommentarer:

Kim sa...

Vilken fin klänning och vilken fin syrra! :)

Jennica... sa...

Tack! :)