25 juni 2008

Odd Molly

Idag har jag varit och tittat i en butik som heter Borgeby Kids and Friends. Det är en mysig butik som ligger i utkanten av Borgeby, man ser den från E6:an. De har dam-, herr- och barnkläder av kända märken.

Nu har de börjat sin rea, och jag spanade in vad de hade för Odd Molly kläder. Jag tycker att Odd Molly gör rätt coola kläder, jag gillar inte allt men mycket är fint - och dyrt. Men jag tänkte att nu när det är rea så kanske man kunde komma undan lite billigare, och det gjorde man även om det fortfarande är dyrt. Kan inte riktigt bestämma mig om jag tycker det är värt det. Jag köpte inget, men blev sugen på följande plagg:


Jätte-fin blus i vitt och rött.

Rosa byxor......känns liksom som jag! :)

Fin vit blus med den typiska Odd Molly rosen.

Cool jacka

Jackan bakifrån


Jackan finns även i blått...



Super-fin kappa

Alla foton från Odd Molly.

Inga kommentarer: