25 juni 2008

MQ

Det blev ändå shopping idag! :)

Vi åkte iväg till Center Syd alla tre lite senare på kvällen. Jense hade några ärenden och jag och Joss hängde på.

Jense shoppade ett par nya löparskor och så köpte han och Jossan ett dataspel tillsammans. För mig blev det en fin klänning i mörkrosa/vinrött från MQ's eget märke Zoul, ett par Björn Borg trosor och så fick jag en fin blus i senapsgult/brunt/vinrött från 365 Sunshine av Jens! Kuligt! :)

Efter det blev det kvällsmat på Grafitti Café!

Nu sover lill-Joss, jag sitter här och bloggar och så har jag pärlat fyra armband och Jense ligger i soffan och ser en film. Mysigt! Vi har haft så mycket folk omkring oss de senaste veckorna, med middagar, kalas och fester, så vi har ett visst behov av egen-tid allihop!

Men nu är klockan mycket och jag är trött, jag var uppe tidigt i morse eftersom jag åkte med tåget till Älmhult för att jobba där. God natt allihop!


Inga kommentarer: