06 maj 2008

Vårruset!

Igår var det Vårruset i Malmö - 10 654 personer deltog!!

Jag var anmäld i ett lag tillsammans med några tjejer från IKEA. Först hade jag planerat att gå runt eftersom jag fortfarande inte känner mig helt ok sedan influensan. Men efter att ha haft ont i halsen i helgen plus att jag vaknade med huvudvärk igår så bestämde jag mig för att hoppa över. Däremot var jag med och hejade och åt picknick! :)

Jens var på föräldramöte på Jossans skola, så hon följde med mig. Hon hade gjort ett jätte-fint plakat som det stod "Heja IKEA" på! :) Hon var som vanligt underbar att ha med, hon pratade med tjejerna och åt picknick. Var på gott humör hela tiden! Det var gulligt att se hur hon kramade Sara när vi skulle åka hemåt, hon riktigt mös in sig.

Det blev en mysig kväll i solen. Tjejerna var duktiga och picknicken god. Kimman var också där, hon sprang med sitt jobb.

Innan vi åkte hem så följde vi med Kimman och tittade på hennes nya lägenhet. Den är hennes nu men hon flyttar inte in förrän om några veckor. Hon ska måla och fixa lite först. Den var jätte-fin!! Den är på 63 kvm vilket är mer än dubbelt så stort som hon har nu. Vardagsrummet var enormt, ungefär 25 kvm. Där kommer att bli super-fint!

2 kommentarer:

Kim sa...

65 kvm och 27,5 kvm. Nu håller vi oss till faktauppgifter här storasyster! ;)

Jennica... sa...

Oj! Förlåt förlåt!!! Självklart!!!
Skall inte upprepas!