14 maj 2008

Träning!

Jag tränade i morse innan jobbet! Powerwalk i ungefär 35 minuter! Väldigt stolt över mig själv måste jag säga.

Jag kom ju igång så bra när jag köpte mitt träningskort. Sedan kom resan till Kina och sedan blev jag förkyld....och sedan var det kört. Så lätt det är att komma ur de där bra vanorna....

Nu har ju influensan ställt till det, det har tagit några veckor att komma tillbaka igen. Men idag gick det bra, jag kunde gå på ordentligt utan att hosta! Det kändes härligt! Nu hoppas jag att jag kan komma igång igen. Ska inte sätta upp en massa mål som jag ändå inte kommer att hålla, men att komma ut på morgonen innan jobbet är faktiskt kanon. För det första så är det ett härligt sätt att starta dagen, det är ju så vackert nu. Solen skiner och idag stötte jag på både en ekorre och två harar på min promenad. Sedan så är det ju bra att ha träningen avklarad, så kan man ägna kvällen åt annat.

Under tiden som jag var ute så klädde Jossan på sig, åt frukost, borstade tänderna och fixade håret alldeles själv. Duktig tjej!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Tösen

Bra start på dagen. Duktigt. Heja, heja.

Pappan.

Jennica... sa...

TACK!!!! :)