15 maj 2008

Träning - igen!

Var uppe och gick i morse igen! Kan man säga att det har blivit en rutin, när man gjort det två dagar i rad?! Jag skulle i alla fall vilja att det blir rutin. Det är så skönt! Och det är så vackert! Och så har jag fått grym träningsvärk av gårdagens powerwalk! I rumpan och benen. Aj. Men mycket bra! Det betyder att det ger något. Och på rätt ställen dessutom!

För övrigt var jag i Älmhult igår för ett möte. Köpte en ny CD-bok som jag lyssnade på, så det var mysigt att köra. I alla fall upp, på hemvägen blev jag trött. Men med ett par kaffe-stopp och kall luft i ansiktet så gick det bra!

En sväng inom Panduro på vägen hem, köpte lite fler pärlor. Måste verkligen sätta fart nu! En vecka kvar till första visningen. Hade planerat en riktig pärlkväll igår eftersom Jens inte var hemma, men det blev inte så. Efter att Jossan kommit i säng, lite plock där hemma och vattning av rabatter och krukor ute så var klockan helt plötsligt tio och någon tryckte på min off-knapp. Jag blev såå trött. Gick och la mig med en hög tidningar - och somnade direkt, vaknade av att jag låg på tidningarna och det var inte så skönt!

1 kommentar:

Kim sa...

Hurtbulle! Nåja, jag har inte rört mig på en vecka, men idag blev det 1 mil cyklande och 1,5 timme tennis. Får ju ladda upp eftersom det inte blir något i helgen. :)