19 maj 2008

Spännande

Jag och Christine ska sälja våra halsband i en butik!

Christine och hennes man har bekanta som har en golfshop, och där ska vi få möjlighet att sälja våra smycken. I morgon ska vi dit och lämna över de halsband som ska bli "först ut". Jag har preics valt ut de jag vill ta med mig och så har jag gjort prislappar. Såå spännande!

I övermorgon har vi dessutom en visning hos Christines väninna. Det är första gången vi har en visning hos någon annan. Det ska också bli kul!

Det är så roligt att vi har kommit igång igen! I lördags så satt vi hela natten och pärlade och pratade om vad vi ska heta, hur vi ska arbeta, hur vi ska marknadsföra oss och så vidare. Allt lossnade och vi har nu en klar bild över hur vi vill att det ska fungera. Vi har till och med bestämt oss för ett namn. Jag återkommer med det!

4 kommentarer:

Erik och Nellie sa...

Wow, vad spännande det låter! Vad avundsjuk jag blir, men jätteglad för din skull. :)

Jennica... sa...

Tack! :)
Ja, det ska bli riktigt spännande. Kan liksom gå hur som helst!

Kim sa...

Oj, vad skojset! Har ni något namn nu då?

Jennica... sa...

Jepp, kommer snart att kommuniceras! :)