13 maj 2008

Shopping

När man tar en titt in i min garderob så ser man svart, svart, brunt, grått, grönt och kanske lite vitt. Med andra ord så ser det inte speciellt "vårigt" ut. En uppfräschning är på sin plats!

Jag började ta tag i detta igår genom en shoppingrunda på MQ, min favoritaffär för tillfället.
Det blev en rätt bra hög med kläder som fick följa med hem! :)

- Vita korta jeans
- Ljusa jeans
- Vit blus med vida trekvartsärmar
- Vit stickad bolerokofta
- Topp/linne i vid modell, flerfärgad
- Topp/linne med knyt i ryggen, röd-vit-rosa
- Kortärmad röd-vit randig blus

Riktigt nöjd blev jag! Allt är från mina favoritmärken 365 Sunshine och Bondelid. Det kommer att behövas fler rundor innan det känns komplett (eller kan det någonsin göra det....?!?), jag skulle behöva ett par byxor till, kjol, klänning, skor........ Tänk vad lite shopping kan göra en glad! :)

6 kommentarer:

Kim sa...

Värst vad du shopppar! Jag har inte köpt något på evigheter. Kanske i Sthlm i helgen?

Jennica... sa...

Ja, det blev en del på en gång. Men det var ett tag sedan jag köpte kläder och just vår/sommar kläder var en bristvara.

Att shoppa i stockholm låter väl som en utmärkt idé!

Anonym sa...

Hej

Min vårjacka ser lite mesig ut. Man kanske skulle köpa en ny. Jag vet inte. Den håller nog 1 år till. Vi får se.

Pappan

Jennica... sa...

Hahahaha! Mesig!!
Hörru du, du kan väl shoppa en ny tuff vårjacka i Stockholm! :)

Anonym sa...

Det är så dyrt

tycker

Pappan

Jennica... sa...

Hrm, jovisst....det gäller bara att prioritera - har jag hört! :)