20 maj 2008

Pärlor och cirkus!

Det blev inte att vi åkte till golfshopen och lämnade halsband idag tyvärr. De hade fått förhinder, vi ska dit på lördag istället. På ett sätt bra eftersom vi har en visning i morgon, då kan vi visa alla våra halsband och se vad som går och sedan dra nytta av det när vi bestämmer vilka vi ska ha i shopen.

Jens och Jossan åkte precis iväg, de ska på cirkus! En cirkus Madigan har slagit upp sitt tält precis brevid skolan. Jossan var såå ivrig och längtade! Jag bestämde mig (efter vissa mamma-dåligt-samvete våndor) att stanna hemma. Behöver göra prislappar och fästa dem på alla smycken som ska visas i morgon och det tar lite tid. Så det var antingen att följa med (och känna mig som en bra mamma) eller vara effektiv och slippa vara uppe halva natten. :)

Så, nu sitter jag här hemma i lugn och ro. Ska sätta på lite kaffe och göra en smörgås och sedan ska jag sätta igång.

2 kommentarer:

Kim sa...

Lycka till med pysslandet idag! Hur kommer det sig att du publicerat inlägg hela dagen idag? Trodde inte du kom åt blogspot ju!

Jennica... sa...

Jo, helt plötsligt gör jag det igen. Det var nog någon tillfällig vajsning.