30 maj 2008

Helg och fint väder!

Mycket att göra på jobbet. Helt galet! Betar av punkt efter punkt men det fylls på i mycket snabbare takt än jag hinner beta av.... Jaja, nu är det helg och jag ska gå hem om en halvtimme - och det bästa av allt, solen skiner!!!!

Jag ska hämta Jossan och idag ska vi baka när vi kommer hem. Jag har lovat henne det hur länga som helst, och idag ska det ske. En sockerkaka vill hon baka så det får det bli. Men jag vet hur detta kommer att sluta....hon tycker det är jätte-kul att baka men vill sedan inte äta kakan....och Jens äter inte speciellt mycket kakor.....och då var det bara jag kvar....och sockerkaka som är så gott!!! :)

Men, alla ni som undrar vad som hände med mina morgonpromenader kan jag meddela att jodå, de pågår fortfarande! Jag fick tyvärr vila en vecka efter mitt försök att ge mig ut på joggingtur, fick ju så ont i höften. Men denna veckan har jag gått mina powerwalks i måndags, onsdags och så idag, på morgonen innan jobbet. Kommer jag bara upp ur sängen är det inte jobbigt alls, bara underbart skönt.

Imorgon är det ridning för Jossan och så ska jag och Jens bort på middag/fest på kvällen. Ska bli riktigt riktigt kul!!! Jossan ska vara hos mormor och morfar och det tycker hon ska bli riktigt riktigt kul!!! :)

2 kommentarer:

Kim sa...

Det låter som en mysig helg. Själv ska jag växla mellan softa och slappa och på söndag ska jag lira seriematch tidigt på morgonen och sedan ska jag återgå till en kombination av softa och slappa. =)

Jennica... sa...

Det tycker jag låter alldeles perfekt!! Ha en super-mysig helg!
Puss & Kram!