04 april 2008

TGIF!!

Igår var jag i Göteborg! Med jobbet. Vi var där över dagen för att utvärdera en kiosk möbel. Väldigt intressant faktiskt! Men det känns som om det varit ganska flängigt på sista tiden. Så det är skönt med fredag idag, får bli riktigt mycket fredags-mys.

I morgon blir det ytterligare en flängig dag, men bara med skojsigheter. Jag ska klippa mig och tona håret redan klockan nio på morgonen i Malmö, sedan ska vi till Victor på kalas och därifrån kör jag till Helsingborg för tjejmiddag!

Nästa helg satsar vi på en trädgårdshelg! Vi hoppas på fint väder och att vi ska kunna plantera lite. Hrm, kom på nu bara att Jossan ska ha sin första gymnastiktävling på söndagen. Den heter Gympiaden och är en intern tävling. Ska bli kul att titta på!! Hon tränar hemma och visar övningar, hon är faktiskt starkare än man kan tro den lilla tjejen!!

Men idag är det fredag och jag ska ut på lunchen med Jens för att strosa lite på stan! Mys!!

Thank God It´s Friday! :)



Inga kommentarer: