18 april 2008

På bättringsvägen

Känner mig faktiskt mycket bättre idag. Jag låter nästan normal i rösten och världen känns mer stabil, den har liksom svajat lite den senaste veckan. Fortfarande tjock i halsen, inte ont eller så, bara tjock. Men som jag har hostat och gått an så är det nog inte så konstigt.

Det som är fortfarande är "kvar" är att jag är så trött. Blir trött av minsta lilla, kan somna direkt bara jag lägger huvudet på kudden. Läste igenom alla mina favvo-bloggar och Aftonbladet nu på morgonen och sedan fick jag sova en halvtimme för jag blev så trött....ha! inte mycket med en.

Men idag skiner solen och fåglarna kvittrar sig halvt fördärvade där utanför fönstret, så en liten promenad lockar faktiskt. Det hade varit skönt att komma ut en liten sväng och få lite luft. Jo, så får det bli. Ska bara försöka få i mig något att äta och ta en dusch först.

Inga kommentarer: