17 april 2008

Jennicas Rosa Liv 1 år!!!

Nu när jag har varit sjuk har jag dessutom helt missat att uppmärksamma att bloggen faktiskt har fyllt 1 år!! Det gjorde den i fredags, den 11 april! Då var det ett helt år sedan jag skrev mitt första inlägg.

Aldrig trodde jag väl att jag faktiskt fortfarande skulle hålla på efter ett år! Och aldrig trodde jag väl heller att jag skulle ha en sådan trogen läsarskara!

Om ni vill vara lite nostalgiska så välj bland de första inläggen från arkivet. Det är rätt kul att titta på vad man gjorde för ett år sedan!

För ett år sedan så höll jag och Jense på för fullt med vår häck! Det var fullt upp varje kväll med att gräva ränna, blanda jord med torv och gödsel och så planteringen. Men fint blev det! Ser jätte-mycket fram emot att få se när häcken börjar slå ut i år, den växte ju så fint förra året och jag hoppas att den växer lika fint i år!

3 kommentarer:

Kim sa...

Oj! Har det redan gått ett år! Tänka sig... och på Fan 1:s födelsedag också. Så lämpligt!

Anonym sa...

Hej Tösen

Väldigt roligt att läsa din blogg.
Hoppas du fortsätter. Fortsätt med att krya på dig

hälsar
Pappan med kram

Jennica... sa...

Jag fortsätter såklart - både med att krya på mig och med bloggen! :)