16 april 2008

Hej.

Nu är jag här igen, på väg tillbaka upp ur dimmorna. Det känns som om jag har varit i en annan värld de senaste 5-6 dagarna. Den världen har bestått av sängen....det är här jag har legat, med undantag för besök på badrummet.

Idag har jag varit hos läkaren, jag fick till min stora förvåning tid på vårdcentralen! Det var min arbetskamrat som tyckte jag skulle gå, och det var nog klokt. Jag hade bara inte tänkt på det, eftersom vi har haft så svårt att få tid där tidigare så har nästan räknat bort dem.

Men väl där så tog de olika prover och kom fram till att jag haft någon form av influensa. Inget som kunde ge mig någon antibiotika, bara lite hostmedicin. Läkaren sjukskrev mig dock till på måndag, så nu har jag fyra dagar på mig att tillfriskna. Just nu känns det som om det behövs.

Men jag känner att det har gått i rätt riktning idag. Febern är borta, den mesta snuvan är också borta men jag är fortfarande väldigt väldigt trött.

Tack för alla goa hälsningar! Ville bara skriva något så att ni vet att jag lever och är på bättringsvägen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Tösen

Det känns bra att du är på bättringsvägen. Sköt om dig.

Kramar Pappan

Kim sa...

It's alive!!