22 mars 2008

Utvärdering av min och Jossans "ensam-vecka"

Vi har haft en riktigt mysig vecka! Min förhoppning var att vi skulle ta det lugnt, göra mycket ihop, inte bråka och så ville jag hinna pärla.

Och när jag ser tillbaka på veckan så ser jag en vecka som började med en trevlig men fullspäckad helg och två hektiska arbetsdagar, men sedan så infann sig lugnet. Jag har tyvärr inte "hunnit" pärla något alls. Däremot har jag och Joss spenderat mycket tid ihop, vi har shoppat, gått på bio, ätit på McD, myst hemma, tittat på film, tittat på TV, spelat spel, gjort gipsfigurer, läst och mycket mer. Det har varit jätte-mysigt att spendera så mycket tid med henne!

Jag hade lite större förhoppningar på vad jag själv skulle hinna med såsom städning, tvättning och strykning men jag har verkligen försökt ta det lugnt. Har behövt komma ikapp med sömnen och det har jag verkligen gjort. Har inte somnat efter 12 en enda kväll!! Har mer eller mindre somnat med Jossan varje kväll, så jag har behövt sova. Men till mitt försvar så har jag faktiskt både städat, tvättat och strukit - men kanske inte i den mängd som jag planerat.

Ikväll kommer Jense hem, vi ska hämta honom på Sturup vid halv sju!

2 kommentarer:

Kim sa...

Hihi :) Tack för mms!

Jennica... sa...

Varsågod! Visst var den kul! :) Lite överraskande sådär!