13 mars 2008

Tura!

Ikväll klockan 18 ska jag tura med jobbet, Helsingborg-Helsingör. Det är ett projekt som skall avslutas med en sk Kick-out. Jag är egentligen för trött, men ibland är det viktigt att vara social, att visa sitt intresse. Jag fattar bara inte varför man alltid måste tura....det är inte speciellt bra mat, det är stökigt och rökigt....

Jens ska köra tjejerna till gymnastiken i Kävlinge. Josefines klasskompis Linnea har ju börjat där också, och en annan tjej ville också testa - så det blir 3 tjejer i bilen. Kul!

Jag hoppas att det inte behöver bli en så sen kväll.....jag är ju som sagt så himla trött på kvällarna än. Jag hoppas att jag efter helgen ska vara tillbaka i normal tidsrytm igen. Hörde idag att det för varje timme man förlorat pga tidsomställning tar det 1 dag att få tillbaka, och det känns som om det kan stämma!

Men i morgon är det fredag!! Tjoho!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej

Betr "Tura".
Det ligger djupt "förankrat" hos Helsingborgarna. Jag tror att när dom skall dricka alkohol måsta man åka båt mellan Hbg-Hel. Sedan har de 50% chans att gå av i rätt stad. Vilken det nu kan vara.

Pappan

Jennica... sa...

...och det kan faktiskt vara förvirrande när man sitter där och åker fram och tillbaka, det tar ju faktiskt bara 20 minuter! Även när man dricker Ramlösa! :)

Jennica... sa...

...och det kan faktiskt vara förvirrande när man sitter där och åker fram och tillbaka, det tar ju faktiskt bara 20 minuter! Även när man dricker Ramlösa! :)