25 mars 2008

Jobba igen...

Usch, jag ville verkligen inte jobba idag....det har varit en så lugn och härlig ledighet! Men idag var det alltså dags....och hela dagen var full av möten, fullt ös med en gång. Jaja, lika bra att gå ut hårt direkt....

En gullig sak var i alla fall att det låg ett påskägg och ett paket på mitt skrivbord, en fin påskprydnad från Sia. Det var en påskpresent från jobbet!

Just nu har vi precis ätit middag med Anders och Lena som ju är här. Riktigt god middag som Jens fixade....oxfilé, klyftpotatis, rödvinssås, broccoli och sallad. Det är inte så dumt att ha gäster! :)

I morgon ska jag till Arild med jobbet för två dagars möte, så då får de klara sig själva här hemma. Det brukar gå väldigt bra.....detta är femte påsken som Anders och Lena hälsar på och jag lyckas åka bort med jobbet varje gång! Och varje gång har de rena rama partyt hemma då! :)

Nu ska jag gå bort och sätta mig hos de andra, de sitter och myser med öl och drinkar i soffan!

1 kommentar:

Kim sa...

Hälsa kussen och Lena!