28 mars 2008

Fredag!!

Gud vad skönt med fredag!!

Var ju i Arild onsdag till torsdag med jobbet. Två väldigt bra med ansträngande dagar - mycket jobb och många känslor. Vi är i ett ganska "rörigt" skede just nu mitt i en omorganisation samtidigt som vi ska skriva business planer för kommande åren.

Men i dag är det fredag och ikväll lär det bli final i Let´s Dance på TV samt tävling i Sing Star med Anders och Lena. Det är jag och Jens i ett lag mot dem. Får väl se hur det går!! Ikväll lagar dessutom de middag till oss, det har blivit många goda middagar denna veckan.

På måndag får det väl bli den klassiska...."NU ska jag börja skärpa mig, NU ska jag börja ett nyttigare liv"! :)

Planen för i morgon är att ta det lugnt! Sova länge, rida med Jossan och sedan kanske handla lite kläder till henne senare på dagen.

På söndag åker vi till Stockholm för att se på Eagles i Globen - det ska bli jätte-kul!!

Inga kommentarer: