15 februari 2008

Fredag!

Idag är det äntligen fredag! Det har varit en konstig vecka, jag har känt mig så trött. Men idag är det fredag och solen skiner!

Jens stannar kvar i Helsingborg efter jobbet idag, han ska på after work med en kille han jobbar med. Jag och Joss ska ha mys-kväll! Det blir godis och Let´s Dance! Heja mat-Tina!! :) Men först ska vi ta en tur på Center Syd och köpa nya gymnastikskor till henne, plus en fotbolls tröja. Hon ska på fotbollskalas på söndag och då ska man vara fotbollsklädd. Hm...har aldrig tänkt på Josefine som en fotbollstjej så jag har lite svårt att se henne framför mig i en landslagströja! :)

I morgon hade jag tänkt träna på gymmet, men efter lite ändrade planer så tänkte jag försöka få ut Jossan på en cykeltur medan jag joggar istället. Hoppas vädret håller i sig, det hade varit härligt att få vara ute i solen! Jag måste ju komma igång nu! Jag har så svårt att få ihop det med träningen, jag har helt kommit ur träningsrutinerna och får liksom inte ihop tiden.

Övriga helgaktiviteter är Jossans ridning, Jossans kalas på söndagen och så har jag ett inbokat träningspass på gymmet på söndagen. Resten av tiden ska det städas - det behövs....

Inga kommentarer: