28 februari 2008

En stormig onsdag

Oj! vad det blåste igår!! Så fort man gick ut så blev man helt genomblåst och håret la sig liksom ut och in! Och hemma så knakade huset och det ven och tjöt, kanske inte det tätaste huset vi bor i!

Hade en grymt effektiv dag på jobbet igår. Fick gjort en massa arbete som jag behöver ha klart till min resa och det känns såklart skönt att ha det fixat. Jag har dessutom ett viktigt möte på måndagen när jag kommer tillbaka så det måste också förberedas redan nu. Hoppas jag kan vara lika effektiv idag, ska gå lite tidigare för att köra Jossan och hennes kompis till gymnastiken i eftermiddag.

Vad hände mer igår då...jo, jag var och tränade Body Pump. Hade en ambitiös tanke att jag skulle gå upp tidigt i morse och vara på gymmet redan klockan sju då de öppnar för att avverka ett styrketräningspass, vill ju gärna få ihop 3 pass per vecka. Men....det blev inte så. Ibland måste även jag inse mina begränsningar och försöka dra ner på mina ambitioner! :)

Fick tvättat ett par tvättar igår också, ska ju försöka packa ikväll! Eller försöka och försöka, jag måste packa ikväll!! :) Tänkte vara duktig och inte packa för mycket....hm, det är svårt! Men jag ska verkligen försöka tänka efter och få ihop en bra packning. Det måste ju finnas plats över för alla mina shoppingfynd!!

2 kommentarer:

Kim sa...

Vad har hänt med dig?! Du vet att knark är farligt va?

Jennica... sa...

Hahaha!!
Puss!