27 januari 2008

Mys framfor datorn!

Nu har jag suttit och surfat runt lite, skickat mail till jobbet...mest for att retas! :) Jossan leker med Moa i var bungalow, Jens kom precis forbi for att se om hans film fran mantadyket hade laddats upp pa You Tube sa att ni kunde se den, men det hade den inte.

Solen lyser nu rakt fran sidan, enbart ett par i poolen forutom en hund som tar en slurk....manniskor sitter och laser i skuggan med en Singha (ol) i handen eller sa ligger de och tar siesta i sin bungalow. Klockan ar sex pa kvallen. Jag har bara 10 minuter kvar pa min tid vid datorn sa jag ska nog salla mig till de som sitter och laser. Det blir ingen siesta for oss idag, dvs ingen dar man sover.

Ibland kommer det en vindpust som for med sig doften av massageolja. I ett litet "hus" (bara ett tak) finns det massage, man kan valja pa Thaimassage, oljemassage, fotmassage, manikyr. En massage kostar 300 Baht, dvs 60 kronor. Det ska jag definitivt prova en dag......en dag da jag inte langre ar lika rod och om pa axlarna!! :)

Lugnet ar totalt.....fridfullt. Det tar nagra dagar innan man kopplar av helt, men nu kanns det verkligen som om man ar nere i varv. Harligt!!

KRAMISAR!!!

Inga kommentarer: