09 januari 2008

Glasskiva plus tapet

Jag har ju en statistikfunktion på min blogg där jag kan se hur många besökare jag har. Jag kan även se om de har skrivit in min webadress direkt eller om de kommer via en annan website.

Om de kommer från Google eller någon annan sökmotor så kan jag se vad de har sökt på. Det kan vara allt möjligt som jag har skrivit om, men de senaste dagarna så har det varit många som sökt på glasskiva plus tapet i köket. Idag har det varit flera stycken som har sökt på just det och hamnat hos mig.

Om ni nu skulle läsa detta inlägg så vill jag säga att detta bara är att rekommendera! Det gäller alltså att ha en glasskiva över en tapet istället för att ha kakel i köket. Det är förutom att det är snyggt, väldigt praktiskt och lättskött att torka av. Bara vanligt vatten eller lite spray typ fönsterputs eller så.







Inga kommentarer: