11 januari 2008

Fredag!

Äntligen fredag! Ska bli skönt med helg! Behöver vila upp mig efter första arbetsveckan! :)

Jens kom hem igår, skönt! Förutom att det var mysigt att han kom hem, så innebär det att jag kan sova på natten och inte skrämmer upp mig över alla ljud! Men det är verkligen sanslöst vad det knakar i våra golv! Man hör det så fort man går och lägger sig, ett himla knakande och knäppande! Den där smällen förresten, som jag skrev om igår, den kom troligen från en metallgrej i kaminen som ramlat ner. Jens såg det när han öppnade kaminen och kollade.

I morse så blev det ingen frukost....hrm, tre dagar klarade jag denna veckan. Men skam den som ger sig, får bättra mig nästa vecka. Ingen stress i alla fall på morgonen och det är underbart!

Ska bli skönt med helg som sagt! Inget planerat direkt för mig, Jossan rider i morgon förmiddag och Jens ska på herrmiddag i morgon kväll i Malmö. Har jag tur så kanske jag får lite tid över till att pärla! Det har jag inte gjort under hela julledigheten och nu är jag super-sugen!!

5 kommentarer:

Kim sa...

...och kanske en Kimpa på besök?

Jennica... sa...

Ja, det låter super-mysigt! Har du lust med det?

Kim sa...

Jeppsipeppsi! Bara jag inte missar visningen i Malmö på söndag så. =)

Jennica... sa...

När är den?

Kim sa...

Mellan 12 och 16, i huset snett emot. :)