20 december 2007

Gran - fortsättning!

Igår klädde vi granen - helt utan missöden!!! :)
Allt gick jätte-bra, Jens och Jossan dekorerade och jag satt och knöt små snören i alla julgranskulorna..... Vi har köpt nya julgranskulor, i år går granen i brunt och guld - super-fint! Det enda tråkiga var att man var tvungen att själv knyta fast små snören i varje kula....pilligt kan jag säga!

Men det blev super-fint! Vi hade en extra liten gäst som höll oss sällskap också - Tarzan hoppade runt och mös. Han hittade en favoritplats under köksön där han sträckte ut sig.

Jag och Jens avslutade kvällen i vår nya favoritdel av huset, vårt "nya" vardagsrum med de nya fåtöljerna. Lite glögg, konjak för Jens del och läsande - myspys!

3 kommentarer:

Kim sa...

Åååå Tarzan! Kaaan inte han få följa med på julafton? Så mysigt!

Jennica... sa...

Om inte Jens hade blivit så himla allergisk så hade det gått bra.... Hade du velat ha en kanin.....?

Kim sa...

Det hade nog kunnat vara mysigt med ett litet djur, men då vill jag bo någonstans på riktigt först så att jag vet var mitt lilla djur ska få plats! Så när jag köpt lägenhet så!