30 november 2007

Trött.....

Nyss hemkomna från NOVA Lund, har shoppat en massa saker:

- Skridskohjälm till Joss
- Luvtröja med mysbyxor till Joss
- Julstjärna från Lagerhaus
- 1 Julklapp
- Skor till Jens
- Skjorta till Jens
- Present till Rasmus som har skridskokalaset
- Vinterkängor till Joss

Phu!

Jag hittade ett par fantastiska stövlar på Bianco! Precis sådana som jag har letat efter, fick PRESSA ner benet (provade bara en) men det gick. Kan inte ha jeans nerstoppade men det är ok eftersom jag vill ha dem till kjol, klänning eller tights. Åhhh, vad jag önskar mig dem! Om någon skulle vilja ge dem till mig i julklapp så finns både bild, artikelnummer och pris här till höger!! :)

Hittade för övrigt även en jätte-fin svart Friis & Company väska och fina jeans från 365 Sunshine på MQ. Om man nu skulle vilja ge mig ännu mer....... :)

Nu ska Jossan snart hoppa i säng, det blir en tidig start på dagen i morgon. Jens har lovat att han ska ta den tidiga turen till gymnastikträningen så att jag får sovmorgon. Sedan tar jag ridning och skridskokalas, så kan han vila upp sig inför herrmiddagen då.

Så, nu ska det läsas ett kapitel i "Sune" och sedan ska jag kasta mig i soffan - och troligen somna på en sekund!!!

GODNATT!!

Inga kommentarer: