30 november 2007

Mer jul!

I går satte Jens upp belysning ute i våra buskar på framsidan!
Så vackert, mysigt och juligt!! Det är första gången någonsin som vi har utomhusbelysning!

I dag på lunchen sprang vi omkring i stan och fixade presenter till Jossans presentkalender!

Och i eftermiddag/kväll efter jobbet ska vi till NOVA Lund och inhandla nya stövlar till Joss, nya skridskor till Joss, julstjärnor och andra fina adventssaker! Och när vi ändå är där så passar vi på att äta lite middag....trötta på micromat nu....

I helgen är det fullt upp! I morgon förmiddag är det helt galet! Klockan 7.30 (!!!) är det förträning till Jossans gymnastikuppvisning på söndag. Klockan 9.30 är det ridning och klockan 11.00 ska hon vara i Landskrona på skridskokalas!!

Efter det tänker jag inte göra så mycket mer tror jag....Jens däremot ska på herrmiddag!
Och på söndag är det som sagt gymnastikuppvisning i Kävlinge!

Phu....!

5 kommentarer:

Kim sa...

Men hallå?! Var är den officiella inbjudan till denna fantastiska uppvisning?!

Jennica... sa...

:)
Jag har faktiskt funderat på det, och ni är givetvis inbjudna men jag vet inte hur mycket hon är med. Det är alla barn i föreningen.

Kim sa...

Ja, men eftersom Jossan är bäst så är hon väl med mest?

Jennica... sa...

hihihi! Jo, kanske! Hon har i alla fall köpt en jätte-fin klänning. Hon provhjulade den i affären! :)

Kim sa...

Så brukar jag också göra när jag provar kläder... hjular lite för att se så de sitter som de ska! ;)