30 november 2007

4:e smyckevisningen!

I onsdags hade jag och Christine vår fjärde smyckevisning!

Även denna gång var vi hemma hos henne, det fungerar så bra där, det blir ett bra upplägg. Förutom halsband och armband hade vi denna gången även örhängen, det är vår nya passion! Det är så kul att göra!!

20 personer kom och det verkade mycket uppskattat! De tittade, provade, drack vin och åt god fika och umgicks.

Jag och Christine njöt i fulla drag! Det är så himla roligt det här, hade jag kunnat få ihop det rent "praktiskt" så hade jag gärna satsat på detta och gjort det på heltid. Men just nu så nöjer vi oss med det här, på torsdag i nästa vecka är det dags igen!

3 kommentarer:

Kim sa...

Gick det bra då?! Med örhängena också?

Jennica... sa...

Det gick bra, det var jätte-kul och alla verkade nöjda. Tyvärr gick inte örhängena så bra...får kanske hitta ett annat sätt att visa dem på.

Anonym sa...

Tack för en trevlig kväll!
Tyckte Britt och jag.

Kram