31 oktober 2007

Ännu mera skrutt.....

Jaha, min förkylning är seglivad och vill inte ge med sig. Känner mig rätt ok, men inte riktigt hundra. Jossan kom upp i natt och klagade över ont i örat....

Jens är hemma med henne på förmiddagen och jag åker hem vid lunch. Vi har båda viktiga möten idag som vi måste vara med på, men som tur var så var de i alla fall inte samtidigt.

Just nu håller jag på att försöka få tag i vårdcentralen. Ringde tidigare i morse men då var meddelandet att det var så många som ringde så man fick försöka senare. Nu sitter jag åtminstone i kö...

1 kommentar:

Kim sa...

Verkar knasigt med vårdcentraler... ungefär som Akuten där man får sitta några timmar. Märkligt.

Själv verkar jag hålla på att bli förkyld igen (nu när jag äntligen blivit frisk) så jag hoppas att jag bara inbillar mig. (Hur man nu inbillar sig hosta och snuva.)