03 oktober 2007

I morgon är det dags!

I mitt liv finns det just nu bara ett fokus - vårt smyckeparty i morgon!
Vi jobbar stenhårt kvällar och nätter - vi pärlar, gör prislappar, sätter priser och planerar.
Vi tycker verkligen båda att det ska bli super-kul!!!

Jag har väldigt dåligt samvete för min kära sambo...han blir tyvärr lite lidande av mina sena nätter när jag sitter inne hos Christine. Som tur är får han mysa i värmen i Egypten en vecka snart (han åker på fredag) och när han kommer hem så ska han få min fulla uppmärksamhet.

Jag håller på att bli sjuk också...eller egentligen kanske jag redan är det. Men jag gör allt för att tränga bort det, jag måste vara frisk i morgon! Sedan kan jag "klappa ihop" i helgen.

Vad mer...? Inte så mycket. Jag pärlar mest.... :)

Jo, Jens avancerar i topplistan i bilspelet "Colin McRae" på X-boxen! Han är nu 32:a i världen! Inte illa! Han har ju tid att köra....med tanke på den osociala sambon! :)

7 kommentarer:

Kim sa...

Ingen dålig placering det inte!! Och rätt på konsol-namnet fick du också. ;) Jag har också blivit attackerad av Rhinoviruset, så jag har också något sjukigt på g...

Jennica... sa...

Du måste också hålla ut till i morgon, sedan kan du bli sjuk!

Kim sa...

Jag tänker inte bli sjuk överhuvudtaget! Jag ska träna så att jag också kan springa på 34 minuter i nästa års Lidingölopp! =D

Kim sa...

Hej Pärl-Acka! Får jag lov att byta ut Lättjan mot en Amanuens? Nämnde att jag skulle till dig imorgon och hon blev lite avis. :)

Anonym sa...

Du får såklart ta med dig vem du vill!! Hon är så välkommen! Och om du hittar fler "på vägen" så är de såklart också välkomna!

Anonym sa...

Det är inte sambon som är osocial pga någons bilspelstimmar :)

Anonym sa...

Hahaha, nej jag tror nästan han tycker det är helt ok så att han kan köra utan dåligt samvete! :)