12 oktober 2007

Helg!

Då är det snart dags för mig att stänga ner här på jobbet för denna veckan! Skönt!
Nu ska jag åka och hämta min lilla Joss och sedan tror jag att vi ska ta en tur till Center Syd, för nu är det dags att byta ut våra örhängen!

Nu har vi haft dessa första i åtta veckor, så nu får vi byta ut dem mot andra "riktiga"! Ska bli kul och jag vet att Joss längtar!

Sedan kör vi till Sturup för att hämta Jens, han landar klockan sju. Ska bli så skönt att få hem honom igen!!!

Sedan blir det mys för mig och Jens i helgen. Jossan tyckte det var sådär att vi skulle åka bort, men när hon förstod att vi inte skulle åka så långt var det ok. Om vi dessutom skyndar oss hem, köper med en present och om hon får gå till "Build a Bear" affären med mormor så var det ok! :)

1 kommentar:

Kim sa...

Ha en mysig helg!