09 oktober 2007

Andra smyckevisningen

Ikväll är det dags för den andra smyckevisningen! Det är extra-insatt för de som inte kunde komma de datum vi bjöd in till.

Jag tror det kommer ca 10 personer. Vi får väl se om det går lika bra försäljningsmässigt som förra gången, kul ska det bli i alla fall!!

Vi la fram alla smycken igår kväll. Även denna gång presenterar vi smyckena per färg, vi har bara testat att byta plats på några av dem mot förra gången. Det vi tyckte gick dåligt har vi bytt plats på, för att se om placeringen hade med saken att göra. Det är seriöst det här! :)

5 kommentarer:

Kim sa...

Jag kan stå vid dörren och dela ut enkäter och göra en statistisk marknadsundersökning åt er!

Anonym sa...

Jaaaa, vad bra! Det är ju verkligen helt rätt för just den här sortens evenemang! Not! :)

Däremot kan du få vara lite "spion" nästa gång. Kolla in vad folk är mest intresserade av, kolla av vad de säger och deras kommentarer.....lite sånt.... *L*

Kim sa...

Åååå kaaaan inte jag få ha på mig lösskägg och glasögon och ha en lång brun rock och stå och titta i en tidning med hål i som man ser ut genom då?! =D=D

Anonym sa...

Jo såklart, för du hade ju smält in så bra då.... :D

Kim sa...

I know! Jag är som Rosa Pantern jag!