24 september 2007

Stockholm - Söndag

Vaknade utan baksmälla! :)

Tog det jätte-lugnt på morgonen och förmiddagen med frukost och tidningsläsande.


Morgonbus!

Sedan åkte vi till Cosmonova och såg en film om Amazonas, så häftigt!! Jossan uppskattade det väldigt mycket, det gjorde vi allihop. Man ligger nästan ner och tittar och det är filmduk överallt, förutom bakom en. Allt kommer väldigt nära och man blir nästan lite ”åk-sjuk” ibland.

Efter filmen så åkte vi till Hagaparken för att luncha, men restaurangen var stängd. Så till slut så hamnade vi ute i Sundbyberg igen och åt lite innan det var dags för hemfärd. Tack och hej för denna gången – vi kommer gärna igen!!!

Hemfärden gick bra, mycket musik och sång! Jossan sov mycket och vi var nog alla lite trötta.



Jens på vift i Hagaparken!



Coola Jossan i nya kängor i Hagaparken!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Såklart du inte var bakis på söndagen, på lördagen drack du ju sprit, mycket bättre än den där dumma folkölen som vissa får baksmälla av *s*.

Jättekul och skönt att ha er som gäster för en gång skull, kul att göra lite turistsaker som amn aldrig tar sig tid till annars.

Anonym sa...

Ja, så måste det ju vara! :)

Det var jätte-mysigt att vara uppe hos er. Det blir ju ganska intensivt, jag tror att nästa gång vi kommer så försöker vi nog stanna lite längre.

Kim sa...

Ingen som har vägarna förbi Malmö och kan lämna min jacka? Saaaaaknar den!!

Anonym sa...

Jo, faktiskt! Jag ska till Malmö i kväll!! Måste erkänna att jag glömt den, den hänger bakom en massa annat..... Jag ringer dig!