25 september 2007

"Är det någon där?" av Marian Keyes

Däremot har jag en bra bok att tipsa om!

Jag har lyssnat färdigt på "Är det någon där??" av Marian Keyes i bilen nu. Jag hade inga förväntningar alls på den boken. Jag har läst "Vattenmelonen" tidigare och den var sådär, rätt kul men inte mer än så.

Denna boken var jätte-rolig! Och allmänt bra. Man satt och mös, skrattade och ibland var man sorgsen med huvudpersonen. Den gick liksom in i hjärtat. Lång var den, 13 CD-skivor men det var bara bra. Jag ville inte att den skulle ta slut. Helt perfekt bok att lyssna på i bilen!

Rachel Molin som läste den var suverän! Jag tror att det var hon som gjorde boken så bra, jag är inte helt säker på att jag tyckt den var lika bra om jag läst den själv. Så om ni är sugna på att lyssna till en lättsam rolig bok, så välj "Är det någon där?" av Marian Keyes - och med Rachel Molin som uppläsare!

3 kommentarer:

Kim sa...

Bokrecensioner hit och bokrecensioner dit. Var är cappuccino-recensionerna?!

Jennica... sa...

Oj! F'låt!
Det kommer!!!

Kim sa...

=D