11 september 2007

Min nya ROSA yogamatta!

Detta är min nya fina rosa yogamatta som jag fick av Jens idag!!
De ringde från receptionen här på jobbet och sa att jag hade ett paket att hämta hos dem. Det visade sig att det var Jens som köpt en present till mig på lunchen och lämnat det där!
Så gulligt!!!
Jag blev super-glad! Nu slipper jag använda det ganska fula, militärgröna, slitna liggunderlaget jag hade med mig hemifrån! :)
Nu är det dags snart....om 45 minuter....det pirrar lite i magen....jag är ju lika vig som ett kylskåp ungefär...hur ska det gå?!?! :)

4 kommentarer:

Kim sa...

Frågan jag ställer mig är dock; om du är vig som ett kylskåp, vad är då jag?

Anonym sa...

...ett större kylskåp?!?!?.....

Kim sa...

Kanske... eller möjligen en frys? Känns mer logiskt att en frys borde vara mer stelt än ett kylskåp!

Jennica... sa...

Helt rätt, du är nog en frys....Med tanke på den träningsvärk jag har fått så kanske jag också är en frys, eller i alla fall ett frysfack!