28 september 2007

2 dagar utan blogg!

Nu har det gått 2 dagar utan att jag har bloggat!
Ni fattar hur mycket jag har att göra!! :)

Det är väldigt mycket på jobbet just nu, jag har haft flera dagar med heldagsmöten och det är ganska stressande. Visserligen bra och intressanta möten, men resultatet av sådana möten är bara mer arbetsuppgifter medan de uppgifter man redan har blir liggande... Men men, igår hade jag ett jätte-bra möte med en man som är ansvarig för Family i Japan. Jag ska nog åka dit i slutet av November!! Häftigt - eller hur?!

Hemma snurrar livet på rätt fort, lite för fort..... Det är matlagning, läxläsning, högläsning, läggtider - och PÄRLANDE! Tyvärr inte så mycket tid för något annat.... Men det är så kul med pärlandet och nu närmar vi oss det första smyckepartyt!! När det är över så får jag nog ta tag i lite städning, tvättning och så! :)

Vad händer annars? Ikväll ska Jens på herrmiddag hemma hos Conny - Jossan och jag ska ha tjej-mys, imorgon åker jag till Bokmässan i Göteborg.
Jo! I morse så skulle det komma någon och installera en värmepump till oss, vet inte hur det gick. Det kommer säkert att bli jätte-bra, ska bli skönt att få lite värme i huset, jämn värme framför allt.

Nej, back to work! :)

Inga kommentarer: