27 juni 2007

Shopping!

Igår så åkte vi till Nova Lund för att gå på rea på Bianco, min favorit-skoaffär!
Resultatet blev att Jens köpte två par skor där - inte på rean. Jag köpte ett par skor - på Din Sko! :)


Foto: Jennica

Sedan köpte jag även en jättejätte-fin trädgårdsdagbok! Jag fick presentkort på Akademibokhandeln i födelsedagspresent och julklapp av Jens farmor, som jag ännu inte utnyttjat, som jag använde en del av. Det är en riktigt fin bok och jag är så glad för den. Den är uppdelad i olika flikar (växter, inspiration, projekt i trädgården osv) där man kan skriva ner vilka växter man planterat var och när, man kan skriva upp vilka idéer man har och vad man vill göra Ja, man kan skriva precis vad man vill!


Foto: Jennica

Sedan har jag världens sötaste sambo som gav mig två jätte-fina presenter!
En ring från Pilgrim i vitt och silver och en iPod Shuffle - en rosa!!! :)
Jag fick de presenterna för att jag varit så duktig och för att jag var värd dem. Ni som kan min och Jens historia vet precis vad det innebär! Sitter med ringen på mig idag och jag blir helt lycklig varje gång jag ser den!

5 kommentarer:

Kim sa...

Vad är ni för shopoholics egentligen?! Jag vill också! Snart så börjar mina miljoner trilla in... tills dess får det bli nudlar. =D

Jennica... sa...

Nudlar.....pfhh!!
Du är den rikaste student jag vet...eller det kanske har ändrats nu när du har börjat jobba!

Kim sa...

Hahaha, eftersom jag inte får något studiebidrag och ingen lön den här månaden så är faktiskt pengarna i det närmaste slut. Men det löser man ju genom att flytta runt tillgångarna lite... nästa månad blir det roligare på kontot!

Jennica... sa...

Jaha, jag trodde du skulle flytta runt dig själv lite!
Middag hos oss, hos M & P....osv! :)

Kim sa...

Ja jo, det är iofs sant. Middag hos mams och paps blir det ikväll. Middag hos er är tveksamt om man ens tjänar på... kostar en slant att ta sig till och från er nämligen. ;)