19 juni 2007

En lugn kväll

I går var siktet inställt på att ta det lugnt!

Huset är upp och nervänt efter lördagens kalas och eftersom vi bara var hem om och vände hela helgen har det inte hunnits städas. Men igår var jag helt inställd på att bara ta det lugnt. Så jag blundade för all kaos och bara mös omkring.

Jens var och dök i Arild så jag och Joss var ensamma hemma. Hon lekte med Molly och jag bara slappade runt. Jag gjorde ett halsband till Malin som hon ska ge till sin mamma plus att jag började på ett till. Mysigt!

Jens kom hem klockan nio och min plan var egentligen att jag skulle gå och lägga mig då. Men vi började prata lite och låg och läste länge, sedan blev jag av någon oförklarlig anledning pigg! Så det slutade med att vi låg och åt glass i sängen klockan elva! :)

Så, facit blev att kvällen igår var lugn och skön som planerat. Men jag är inte piggare idag precis! :)

Inga kommentarer: