04 maj 2007

Usch, vilken dag!

Ingen kul dag idag, har varit en riktigt skitdag på jobbet rent ut sagt. Har fått vissa uppgifter idag som verkligen ställer till det för mig och mitt kioskprojekt. Förhoppningsvis kan det lösas, fast det känns tungt just nu. Har god lust att lägga ner alltihop, men det är svårt när det har investerats en massa tid och pengar i det. Plus att länderna väntar på denna lösningen och de har väntat länge eftersom vi redan lider av förseningar.

Om två veckor ska vi träffa alla IKEA FAMILY landsansvariga under två dagar i Köpenhamn, hoppas att jag har någon form av goda nyheter då. Annars får jag väl ducka för ruttna ägg och gamla tomater! :)

Så, nu ska jag dra mig hemåt. Har redan bett Jense ta fram något från frysen som vi kan grilla och så ska jag dränka mina sorger i några glas vin! :) Energin är slut för idag, huvudvärken har kommit smygande och jag har ingen lust alls mer. Det blir till att ta nya friska tag på måndag!!

Inga kommentarer: