04 maj 2007

Lugg - eller inte?

Jag funderar och funderar.....ska jag behålla min korta lugg eller inte?
Om jag ska göra det, så måste jag gå och klippa mig nu för den är för lång. Men jag känner mig inte helt säker.

Vissa dagar är jag jätte-nöjd med min nya frisyr, men ibland känner jag mig mer tveksam. Men kanske är det färgen....blev det för ljust? Det kanske är den som gör mig tveksam.

Så nu tänkte jag ta hjälp av er som läser det här. Handen på hjärtat, var ärliga nu....vad tycker ni? Ska jag behålla min korta lugg eller var det bättre innan? Ge svar genom att skriva en kommentar.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Hej Jennica!

Du är jättefin i din nya hårfärg och luggen är perfekt.
Kramar
Lotta

Jennica... sa...

Tack tack! :)

Även min pappa tycker att luggen funkar, så jag får nog gå och klippa mig!

Kram Jennica

Anonym sa...

Tycker att det var lite mer liv i din tidigare färg, nu är det en jämnare färg.. annars så är frisyren i sig väldigt fin!!

/Jensen